best of - July

08:10

Tak, jak Wam kiedyś 'przebąkiwałam' wprowadzam nową serię postów na bloga - najlepsze zestawy, na które natrafiłam przeglądając blogi w miesiącu lipiec. Zaznaczam też od razu, że nie uwzględniałam na mojej liście popularnych blogerek, bo... każdy ich blogi zna, prawie każdy ogląda, więc po co dublować. Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia przygotowanego przeze mnie zestawienia!  








Enjoy!

P.S. Kolejność jest przypadkowa.






MESinspirations




Zdecydowanie urzekły mnie te kropy! Są świetnie połączone z pudrowym różem i bielą. Zdjęcia - duży plus, Kasia wybrała ekstra miejsce, nie mówcie, że nie!






Moda i takie tam...




Zawsze będę miała słabość do połączenia odcieni beżu razem z bielą i czernią, zawsze. Chyba dlatego tak polubiłam ten zestaw. Całkowicie do mnie przemawia. Zaznaczam, to jest spódnica! Sama nie mogłam w to uwierzyć. Wygląda genialnie. Brawo Paula!









Blog Mileny



Idealny set na lato. Dziewczęca spódniczka, trampki slip-on, żeby nie było zbyt sztywno oraz top, który podbił ostatecznie moje modowe serducho. Kupuję ten zestaw w całości, mam nadzieję, że Wy także!








MLglam





Kombinezon - strzał w dychę! Nie dość, że sam w sobie jest na czasie, to jeszcze może pochwalić się wszędobylskimi frędzlami. Za to, że Monika wybrała do tego połączenia szpilki, dostaje ode mnie dodatkowy plus. Wydaje mi się, że buty na płaskim obcasie nie nadałyby całej stylizacji (ah, mierzi mnie to słowo...) efektu  'wow'. Piątka z plusem!








Bliźniaczki Laskowskie



Te Dziewczęta to moje, powiedzmy, niedawne odkrycie. Natrafiłam na właśnie te Ich zdjęcia na jednym z portali modowych i nie mogłam oderwać wzroku. Obie śliczne, obie super ubrane. Tylko pozazdrościć! Ten 'palmowy' print jest cudny, musiałam się z Wami podzielić  tym zestawem.








Lilly Marlenne by Mar





Kapelut i warkocz - jedne z takich rzeczy, koło których nigdy nie przejdę obojętnie. Plus buty, które w tym roku biją wszystkie inne rodzaje sandałów na łeb i kurtka z frędzlami, o której marzę. Idealna propozycja na chłodniejsze wieczory, których tego lata nam nie brakuje. 5!







Aschaaa




Culottes - spodnie, które budzą u sporej części osób mieszane uczucia. Ja jestem ich zwolenniczką, podobnie jak Agata, którą Wam tutaj przedstawiam. Te spodnie są tak ciekawe, że trudno nie zwrócić na nie uwagi. Połączone z cudnymi szpilami dają świetny efekt. P.S. Świetnie dobrane tło, nie uważacie? Brawo Agata!







My wardrobe, blog by Kasjaa


Wiecie nie od dziś, że total looki ( a tym bardziej te białe ) uwielbiam! Nie miałam więc innego wyjścia - musiałam Wam go pokazać. Sama szukam idealnych białych dziurasków, niestety nigdzie jeszcze nie trafiłam na te jedyne. No cóż, Kasja je znalazła i wygląda w nich obłędnie :-)






P-ivonia, Iwona Tederska




Nie dość, że widoki cudne to jeszcze zestaw trafił totalnie w mój gust. Midi spódnica z wysokim stanem to ciuch, który zawsze rzuca mi się w oczy. Do tego crop top i.. gotowe! Pomysł na wzorowy, letni zestaw gotowy.  Na początku nie byłam zwolenniczką tych tatuaży, ale.. z czasem.. tak je polubiłam, że nie wyobrażam sobie letniej 'stylizacji' bez nich... Uwielbiam ten look, a Wy - co powiecie? 







Martiarti




Na tego bloga trafiłam dziś, zupełnie przez przypadek. Ten set, który widzicie wyżej zobaczyłam jako pierwszy. Od razu mnie zauroczył. Spodnie -bomba, lubię takie, ale ta bluzka, którą Autorka bloga uszyła ręcznie... bajka :) Czasem żałuję, że ja i szycie to jak ogień i woda. Tej zdolności na pewno nie odziedziczyłam po Mammie. Podsumowując, świetny look, świetny!






... Help! I have nothing to wear 



Strasznie polubiłam takie zamszowe kurtki. Niestety póki co, mogę je wielbić na takich właśnie zdjęciach jak te. Połączenie owego okrycia wierzchniego z tą zwiewną sukieneczką jest obłędne. Kolory perfekcyjnie ze sobą współgrają. Mam nadzieję, że na jesień dorobię się takiej ramoneski. Oby. 





Fasonique


Już pewnie wiecie co mnie przekonało do tego zestawu? Tak, kapelusz. Nadaje on charakteru całej stylizacji, która utrzymana jest w romantycznym tonie. Zdjęcia na plaży dodatkowo dodają uroku całemu setowi. Jak dla mnie super efekt.









Mam nadzieję, że tego typu posty przypadną Wam do gustu. Moim zdaniem jest to fajne urozmaicenie treści dodawanych na bloga. A Wy, co sądzicie? 

I pytanie najważniejsze - które zestawy przypadły Wam najbardziej do gustu? 




You Might Also Like

35 komentarze

  1. Przedostatni zestaw dla mnie idealny! Niemniej jednak wszystkie również mnie urzekły :)!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. To tego tam - ja jeszcze raz chcę podziękować za to wyróżnienie, Gabrysiu!
    I przekazać, że bardzo mi miło!
    Ale myślę, że mój zestaw wypada bardzo blado przy niektórych z wybranych przez Ciebie perełek ;)

    Mój numer jeden to set Pauli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też zdecydowanie set Pauli na pierwszym miejscu ! :)

      Usuń
    2. e tam, kochany ;0
      kochany to jest Furby Marczaka :P
      Marczak jest po prostu szczery!

      Usuń
  3. Dzięki wielkie za umieszczenie mnie w tym zaszczytnym gronie :) No i odkryłam kilka fajnych blogów, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Gabi, miło mi niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te zestawy - masa genialnych wręcz inspiracji! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, fajny pomysł, a jesli chodzi o zestawy to wszystkie przypadły mi do gustu. Jednak ostatnio mocno kuszą mnie dłuższe rozkloszowane spódnice, dlatego tez te zestawy najbardzije mi sie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe blogi i stylizacje!! :) I rewelacyjny nowy projekt, chcę częściej takie rzeczy! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa DZIEKUJEMY!!😍😍😍😘😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to zestawienie! I cóż... Ciezko wybrać naj! Kazdy zupełnie inny i kazdy bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Kochana za wyróżnienie :) To zaszczyt znaleźć się w takim wspaniałym gronie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo!!! 😘 pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość kojarzę, ale najbardziej do gustu przypadła mi stylizacja Pivoni! Idealnie wpasowuje się w moje gusta. Pięknie i zmysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na posty, tylko ykhm, nie rozumiem dlaczego mnie u nie ma. Żartuję oczywiśćie;-))))))
    Trudno wybrać naj, ale chyba kombinezon z frędzlami ujął mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, jak przyjemnie zobaczyć tyle dobroci w jednym miejscu i siebie pomiędzy tymi cudeńkami. Fajny pomysł na post, mam nadzieję, że będą takowe pojawiać się u Ciebie częściej :) I skromnie dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi miło, że znalazłam się w tak doborowym towarzystwie :-) Dziękuję! I świetny pomysł na post! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post, fajne zestawienie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowy post, najbardziej podoba mi się zestaw z białą sukienką i brązową kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę super pomysł na post:) Dziękuję Ci za wyróżnienie:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. gdybym miała wybrać tylko jeden jedyny to wybieram culoty.
    a to co mi najbardziej przypadło w lipcu do gustu widać obecnie w moim najnowszym poście.
    Zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. oh Kochana! slicznie dziekuje za to wyroznienie :*

    jest mi strasznie milo!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.